tirsdag 27. mars 2012

Polka påske

Det er mye herlig fiskemat i byen om dagen. Nyoppussede lokaler til den lokale fiskehandelen for eksempel, med mye godt i diskene. Fersk sushi i butikkene! Og når man skal unne seg noen litt mer ekslusive biter, da kan man ringe "Rå". Men man må være i god tid, for det er mange om fiskebeinet.
Dette er lunsjen sin det.



Hvis jeg hadde vært en skikkelig rutinert interiørblogger så hadde jeg satt et stearinlys i den ene av de to tre-stakene før jeg tok bildet. Men jeg har glemt det. Tomatene er nesten oppspist også. Har nok stillebenert bedre enn dette. Redigeringen var jeg faktisk heller ikke så heldig med, ganske mørkt egentlig.
Etter å ha reflektert over dette kan jeg kanskje forbedre meg til neste gang?



Til påminning om at det snart er påske:

Og at jeg derfor må gå på hobbybutikken for å kjøpe isopor-egg. Jeg skal nemlig kaste med på hermebølgen og lage slike:

Dette bildet er hentet fra Fargefest sin blogg. Synes de er fine. Dessuten så det ut som de er overkommelige å lage.



Når eggene blir ferdige skal de byttes ut med snøfnuggene på disse greinene. Da er det på tide å ta steget fra snøfnugg til vår, med mellomstoppet "Påske".
Polkaprikkene gjør meg rett og slett glad. Prikker er så festlig. Derfor har vi også trappegangen full!

1 kommentar:

  1. Hei! Gratulerer med finaleplass hos NIB!! Moro! Har aldri vært innom bloggen din før. Moro å se at du har linka til meg. Ble det egg til påske? :) Ha en fortsatt fin kveld! Klem, R.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen:)