fredag 30. mars 2012

Gult er kult

Påskeuka står for tur og denne kaninen fra søstrene grene er klar. Han huser lillemanns sparepenger, så vi får se hvor lenge han får stå på spisebordet.
Det er festlig å pynte i påsken, for da står man fritt til å pynte med sterke, glade farger.


Alle regnbuens farger faktisk!
Det spørs om det kommer noen gåsunger ut av risen vår som vi fant i går. Vi røsket med oss noe som så ut som selje, men det vil vise seg om dette er tilfellet.



Dette er nesi. Gave fra kjære veninne i Oslo. En fjøl, rett og slett.
Hvor mange ganger tenker jeg ikke at "det er jo litt dumt å ta et nytt fat til denne brødskiva, når jeg egentlig fint kunne brukt det jeg brukte før i dag, men som jeg har puttet i oppvaskmaskinen"? 


Det skjer. Og denne karen står da klar til dyst, om og om igjen. Dessuten kan man jo bruke han som serveringsfjøl.
Hører at det visst skal finnes flere dyr i serien. Ønsker meg altså flere slike ved en senere og passende anledning...!



I år har det ikke dukke topp en eneste påskekylling her hjemme. Så langt har vi en kanin og en elg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen:)