mandag 9. august 2010

Salt- og pepper frustrasjon

Alltid like hyggelig å bli spurt om å lage kort for veninner. Dette bryllupskortet er laget etter samme prinsipp som dette. Har bare gjort noen endringer som jeg syntes kledde anledningen bedre. Litt dårlig bilde, det er tatt med mobilen.



Jeg kjøpte for en tid tilbake denne salt og pepper kverna, men blir bare mer og mer frustrert over den. Fungerer ikke som den skal, og når samboeren min ved et uhell fylte den med julekrydder ble den ikke akkurat lettere å ha med å gjøre:


Da kunne jeg heller tenke meg disse, selv om de ikke kan kverne:


Kom over de på en brukthandel mens vi var på ferie. Herlige. Men, eieren hadde tydeligvis nok vett til å ta seg godt betalt for figgjo-merket. Prisen var desverre for stiv for min "vi-skal-bygge-hus-og-må-spare-på-alt-lommebok", men et bilde fikk jeg hvertfall med meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen:)