lørdag 3. juli 2010

Forklevest



Dette er våre gamle oker-puter, som visst gjorde seg mye bedre som dinosaur-vest. Fikk ideen fra en bok som jeg vil anbefale. Oppskriftene er supre og ikke alt for vanskelige, og boka i seg selv er kjempefin med nydelige bilder:


Anbefales!



Jeg har vært på jakt etter dessertskåler lenge og for ikke lenge siden fant jeg noen herlige på fretex! 6 stk. akkurat som bestilt, hver av dem til den nette sum av 10 kroner. Dessuten fant jeg noen fine freshe stoffer, jippi! Kanskje en ny vest? Dessuten måtte jeg kjøpe en snop-skål som jeg også har hatt lyst på lenge. Etter å ha spist potetgull fra den hos en veninne i går, gikk jeg til anskaffelse gitt! Denne er fra kremmerhuset.

Min samboer Dupp De Ditt er veldig glad i småfigurer og da han nettopp var i utlandet kom han selvfølgelig ikke hjem uten nettopp f-i-g-u-r-e-r. Søte var de da.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen:)