lørdag 3. juli 2010

Drømmen om eames rocking chair



Samboeren min kom hjem med en morsom utenlandsgave her om dagen; et eames stempelsett! Ikke bare mor som likte dette, hehe. Jeg stempler i vei, mens jeg sparer til denne:

Jeg vet nøyaktig hvor denne skal stå i huset. Med et saueskinn oppi etter tips fra en kjempefin blogg jeg kom over da jeg søkte på byggeblogger; nemlig fargebarn sin. Drømmme...



Jeg er svak for hvit sjokolade og gleden (og frykten) var derfor stor da samboeren min hadde tatt med 2 stoore plater med sveitsisk hvit sjokolade hjem fra tax freen for ikke lende siden...


Lesehesten vår krøyp inn på rommet sitt mens jeg ryddet her om dagen. Etter en stund hørte jeg snøfting, pust og pes. Da hadde han funnet dyreboka si, og slått opp på grisen som han tydeligvis prøvde å etterligne. Det skal sies at han for tiden er rimelig snørrete... Søtnosen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen:)